استراتژی های بازاریابی و تاکتیک های من

– بازاریابی تسلط استراتژی

در این دسته از استراتژی های شما دیدن جهان و بازار از نظر سهم بازار; شما می دانید سهم بازار خود را طبقه بندی خود را به عنوان یک رهبر چلنجر پیرو یا nicher. سپس شما برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس.

رهبر: شما باید بازار تسلط شما نیاز به استرس است که شما در حال غالب کسب و کار خود را در بازار دلیل این که شما بهترین هستند.

چلنجر: شما چیزی بزرگ بعدی شما باید اشاره کنم که رهبر صنعت بدست بیش از حد بزرگ به مراقبت در مورد مشتریان است که شما تغییر خواهد کرد چگونه رفتن چیزهایی در این صنعت است. شما باید پروژه یک تصویر از عنوان بعدی مرزی چیز به آمار بازار است.

پیرو: شما باید خود را تحکیم موقعیت هرگز به طور مستقیم به چالش کشیدن رهبران در حالی که ساخت اتحاد در بازار است. شما منتظر فرصت خود را به یک رقیب یا یک رهبر.

Nicher: شما تمرکز در تو رفتگی در دیوار خود مراقبت به سرمایه گذاری مگر اینکه شما با اعتماد به نفس از شانس خود را در خارج از خود را در تو رفتگی در دیوار.

– نوآوری استراتژی

در اینجا آن است که همه در مورد کسی است که در لبه برش که چرخ کردن محصولات جدید و فن آوری قبل از هر کس دیگری. شما یک پیشگام نزدیک پیرو یا اواخر پیرو.

پیشگام: شما تمرکز بر روی اینکه یکی با جدیدترین محصولات در اطراف. شما وعده مشتریان خود را دریافت کنید تکنولوژی جدید قبل از هر کس دیگری می کند.

نزدیک پیرو: شما منتظر دیگر به پیشگام در جهت های مختلف و زمانی که آنها به چیزی است که شما به سرعت اتخاذ آن آن را بهبود بخشد و آن را خود شما.

اواخر پیرو: شما اتخاذ فقط پایدار ترین تکنولوژی شما استرس خود را به مشتریان که محصولات خود را با ثبات خواهد بود محاکمه و تست شده بدون باگ ها و یا تاریخ و زمان آخرین دقیقه به یاد می آورد.

– استراتژی های رشد

زمانی که عامل تحت استراتژی های رشد تمرکز خود را باید چگونه به رشد کسب و کار شما. شما با استفاده از:

ادغام افقی: شما سعی می کنید برای گسترش دستیابی و یا شروع کسب و کار جدید در همین زمینه به عنوان کسب و کار اصلی خود, این راه شما کنترل یک بزرگتر سهم بازار و حاشیه رقابت است.

ادغام عمودی: شما سعی می کنید برای به دست آوردن و یا شروع کسب و کار است که خود را عرضه کسب و کار فعلی و یا فروش محصولات خود را. به این ترتیب شما می توانید یک تولید پایدار و تحویل به ساختار.

تنوع: شما سعی کنید به تسخیر بازارهای جدید با محصولات جدید صرف غیر منتظره در مسیر که در آن شما پیش بینی وجود دارد که سود زیادی وجود دارد.

تشدید: شما در اضافه کردن ویژگی های جدید به محصولات موجود خود را. شما انتشار نسخه جدیدی از محصولات خود را. تلاش برای تحکیم و سپس گسترش موقعیت بازار خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *