استراتژی برای مدیریت اعتبار آنلاین

[ad_1]

مدیریت اعتبار آنلاین است یکی از مهمترین و خواستار دیجیتال بازاریابی خدمات در این سال است. برای جذب مشتریان بالقوه خود را و کنترل خود را خرید تصمیم گیری شما باید به ساخت قوی شهرت آنلاین. وجود دارد به طور عمده سه استراتژی است که شما باید نگه دارید در ذهن خود را برای افزایش دید موتور جستجو و حضور آنلاین.

  1. نظارت و پاسخ
    مهم ترین گام در افزایش شهرت خود را آنلاین است که نظارت و پاسخ فعالیت های آنلاین. در هر نقطه ای کسب و کار شما می تواند در معرض بررسی بد از سایت های مانند مشاورین Yelp از نقشه گوگل. در ضمن بررسی مثبت کمک خواهد کرد که شرکت خود را برای رفتن به جلو. نه مدیریت بررسی منفی خواهد درایو کسب و کار خود را به زمین. همیشه نگه داشتن در ذهن است که شما باید کنترل از شهرت خود را قبل از آن's خیلی دیر است. با نظارت بر بررسی یک ایده که در زمینه کسب و کار شما به خوبی انجام می دهند و مناطقی که نیاز به بهبود است. سعی کنید برای پاسخ به نظرات در یک دوره زمانی از 24 ساعت. هدف این است که نگه داشتن مشتریان فعلی خود راضی در حالی که به دست آوردن مشتریان جدید برای کسب و کار شما.
  2. ثابت خود را در لیست توزیع
    قوام خود اطلاعات کسب و کار مهم است که برای رسیدن به رتبه بندی موتور جستجو بالاتر . سازگار خط کسب و کار بدان معنی است که شما قابل اعتماد هستند و موتورهای جستجو را نشان می دهد شما را به حق مشتریان است. نقشه های گوگل و نقشه های اپل هستند این منابع که در آن مشتریان روزانه جستجو برای پیدا کردن کسب و کار برای خرید. مطالعات نشان می دهد که هفتاد و پنج درصد از مشتریان از دست دادن اعتماد به نام تجاری با توجه به نادرست فهرست کسب و کار. داشتن سازگار جزئیات کسب و کار به شما می دهد یک موتور جستجو بهتر نتیجه است.
  3. ایجاد ارتباطات اجتماعی
    افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی را نشان می دهد اهمیت مدیریت شهرت خود را در کانال های اجتماعی. کانال های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, Google+ و Instagram تبدیل به یک شکل جدید از خدمات که در آن مردم به اشتراک گذاری افکار خود را در مورد برندها و کسب و کار آنلاین در هر روز است. با ایجاد یک جامعه شما می توانید شانس خود را برای پاسخ به شکایات. بسیاری از مشتریان در خرید یک محصول پس از میل و یا به اشتراک گذاری آن را در کانال های رسانه های اجتماعی. آنها همچنین درخواست دوستان خود و سایر مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی برای دریافت پیشنهادات در مورد محصولات و خدمات. با رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی شما را حفظ خواهد کرد نام خود را به مشتری بالقوه خود را's ذهن درگیر شدن در زندگی روزمره خود و در حال حاضر زمانی که آنها می خواهند برای خرید تصمیم گیری.

این استراتژی های مهم برای افزایش حضور خود را آنلاین. همیشه در نظر گرفتن این عوامل در ذهن و همچنین سعی کنید به مشورت شهرت متخصص قبل از شروع فعالیت های آنلاین شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *