استراتژی بازاریابی وب سایت

[ad_1]

به سادگی وب سایت خود را در استراتژی بازاریابی است که مجموعه ای از تصمیم گیری است که شما را در مورد چگونه شما می رویم به بازار وب سایت خود و رسیدن به خود را در دراز مدت اهداف کسب و کار.

اگر شما به هر گونه شانس موفقیت هدف از وب سایت شما و کسب و کار مرتبط با اهداف باید کریستال روشن است. تنها اقدامات موفقیت یا شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) که معنی درخواست به وب سایت خود را در استراتژی بازاریابی هستند کسانی که مربوط به چگونه به خوبی آن را کمک به شما برای رسیدن به آن اهداف است.

سایت استراتژی بازاریابی – هدف

هدف از حضور خود را آنلاین کسب و کار شما. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چه هدف است و آن را ممکن است به سقوط به یک یا بیشتر از این دسته:

  • تولید تعداد بیشتری از آگهی های با کیفیت بالا است که می تواند به دنبال و بسته آفلاین
  • پذیرش و پردازش سفارشات برای محصولات یا خدمات خود را به طور مستقیم از وب سایت شما
  • ساخت مقدار زیادی از ترافیک در اطراف یک محتوا-محور وب سایت و یا یک سایت مرجع که در آن شما می تواند به تولید درآمد با نمایش تبلیغات مرتبط از امثال حستبلیغ گوگل یا یاهو! ناشر شبکه
  • قابل توجه به دنبال اما منفعل بروشور و یا نمایشگاه وب سایت که در آن مشتریان می تواند به آشنا شدن با شرکت شما و محصولات خود را

هر چه هدف و مرتبط با اهداف استراتژیک خود را آنلاین حضور موفقیت وب سایت شما بازاریابی استراتژی تا حد زیادی بستگی دارد در چگونه به خوبی شما تعریف بازار هدف خود را و نیازهای منحصر به فرد خود را ارزش. در زمینه استراتژی بازاریابی اینترنتی, این خواهد شد که تأثیر عمده ای بر تحقیقات کلمه کلیدی خود را از فعالیت های که در نوبه خود بسیار مهم است و برای موفقیت استراتژیک بازاریابی وب سایت خود را.

مسئولیت تعریف هدف و اهداف استراتژیک شما هستند. این امر می تواند یک اشتباه اساسی به نماینده این به خارج از مشاوران است که می تواند't احتمالا به اشتراک گذاری چشم انداز خود را شور و شوق خود را و خود را به سرمایه گذاری در کسب و کار.

سایت استراتژی بازاریابی – قطعات

هنگامی که شما در مورد هدف و مرتبط دراز مدت و اهداف و موفقیت وب سایت شما استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد که چگونه به خوبی شما را انتخاب کنید و ترکیب اجزای کلیدی بازاریابی اینترنتی خود را به شکل استراتژی است.

این قطعات شامل فعالیت هایی مانند:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – فردی که در آن صفحات وب طراحی شده برای 'spider-دوستانه' و رسیدن به بالاترین ممکن است آلی یا طبیعی رتبه بندی بر روی کلید موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو! و بینگ.
  • بازاریابی موتور جستجو (SEM) – که در آن شما با استفاده از قرار دادن پرداخت مانند Adwords گوگل, یاهو! جستجو بازاریابی یا مایکروسافت adCenter و یا اشکال مختلف تبلیغات متنی و پرداخت شمول است.
  • لینک های ورودی: دایرکتوری ها و مجلات و مقالات
  • تعامل فعالیت: وب سایت اجتماعی – MySpace, Facebook, مرتبط در وبلاگ-توییتر ترکیب بازاریابی ایمیل, مشارکت در گروه ها و انجمن ها.

سایت بازاریابی استراتژی آینده به سرعت

شما ممکن است مالک یا مدیر یک کوچک به اندازه متوسط کسب و کار و یا شاید شما در حال اجرایی بازاریابی در یک شرکت. در هر صورت خود را به دانش و مهارت و تجربه به احتمال زیاد در مرکز بازار و فن آوری است که تعریف هدف تو رفتگی در دیوار.

این خبر خوبی است. اینترنت فراهم می کند و حتی زمین بازی که در آن کسب و کارهای کوچک می تواند جعبه بالاتر از وزن خود و موفقیت بستگی به خلاقیت خود و سازگاری جای خود را در منابع مالی و موقعیت فعلی خود را در بازار است.

وجود دارد نیاز به درک قوانین زمین وقتی که می آید به توسعه وب سایت خود را در استراتژی بازاریابی و مدعی سهم خود را از بازار آنلاین.

متاسفانه این یک چالش بزرگ است. عرصه اینترنت بازاریابی اشباع شده است با وب سایت ها و توقف ایمیل در مورد آخرین 'internet marketing systems'. برخی از آنها صحبت از گرفتن کسب و کار خود را به سطح بعدی. بسیاری از آنها را فروختن تصویر شما درآمد دو برابر درآمد فعلی خود را در تنها یک 'چند ساعت در هفته'. عملا همه از آنها انتظار دارند شما را به جزئیات به ظاهر بی پایان صفحه وب است که تلاش برای هیپنوتیزم با توقف وعده یک جریان ثابت از مشتری خوشحال مراجع و ستایش دیگران برای فروشنده است که 'تغییر زندگی خود را' و البته قانع کننده 'جایزه' پس از دیگری. آنها don't به شما بگویم هر چیزی در مورد 'گوشت' از سیستم خود را. هدف آنها این است که برای رسیدن شما به این باور است که شما می تواند به عنوان موفق به عنوان آنها اگر شما don't سعی کنید به درک جزئیات – فقط خرید خود را 'سیستم', دستورالعمل به نامه (تعداد زیادی از دامنه را در اینجا برای شما برای دریافت این اشتباه است و نتیجه گرفتن آنها را خاموش قلاب) و کسب و کار جریان خواهد شد. این بچه ها خود 'کارآفرینان اینترنت'.

در عین حال شما هنوز هم نیاز به یادگیری قوانین زمین, بازاریابی اینترنتی, بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که در بهترین شکل ممکن وب سایت استراتژی بازاریابی برای کسب و کار شما. این دقیقا همان منطقه ای که Coburn برادران تخصص در. آن است که تنها مناسب است که نویسنده اعلام علاقه در اینجا. اما, من می خواهم شما را تشویق به دنبال کردن لینک زیر و با استفاده از فیلم به عنوان یک معیار برای کمک به شما در انتخاب بهترین راه برای یادگیری قوانین زمین و با اطمینان به درخواست دانش جدید در بر داشت خود را برای توسعه وب سایت خود را در استراتژی بازاریابی و نظارت بر اجرای موفقیت آمیز آن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *