استراتژی بازاریابی الکترونیکی: 7 ابعاد را در نظر بگیرید (e-Marketing Mix)

بازاریابی الکترونیکی چیست?

بازاریابی الکترونیکی است که هنوز هم کاملا یک موضوع بحث برانگیز به بحث در مورد از هیچ یک موفق به متحد کردن نظریه های مختلف در اطراف آن; اما یک چیز وجود دارد که بر اساس آن هیچ شک – بازاریابی الکترونیکی که برای اولین بار به نظر می رسد تحت قالب تکنیک های مختلف مستقر توسط pioneer شرکت های فروش محصولات خود را از طریق اینترنت در اوایل دهه 90 است.

دیوانگی در اطراف این تکنیک های بازاریابی ایجاد شده توسط e-tailers و پشتیبانی توسط اینترنت به سرعت در حال تولد به یک بعد جدید از آنچه که ما می دانستم که به عنوان بازاریابی: بازاریابی الکترونیکی (بازاریابی الکترونیکی).

وجود دارد بسیاری از تعاریف به آنچه در بازاریابی الکترونیکی است, ساده ترین و کوتاهترین یکی بودن فرموله شده توسط علامت گذاری به عنوان Sceats: e-بازاریابی است که با استفاده از اینترنت به عنوان رسانه تظاهر. تعریف کار این است که از یک گروه از متخصصان سیسکو: بازاریابی الکترونیکی است که مجموع تمام فعالیت های انجام کسب و کار از طریق اینترنت با هدف پیدا کردن جذب پیروزی و حفظ مشتریان.

استراتژی بازاریابی الکترونیکی

این استراتژی بازاریابی الکترونیکی است که به طور معمول بر اساس و ساخته شده بر اساس اصول حاکم بر سبک سنتی بازاریابی آفلاین – به خوبی شناخته شده 4 P (محصول – قیمت – توسعه – موقعیت) که به صورت کلاسیک بازاریابی است. اضافه کردن اضافی 3 P (مردم – فرآیندهای – Proof) و شما رو کاملا گسترده بازاریابی است.

تا اینجا هیچ جنبه بسیار به افتراق e-بازاریابی از بازاریابی سنتی انجام آفلاین: گسترش آمیخته بازاریابی (4 + 3 P) ساخته شده در اطراف مفهوم “معامله” و عناصر آن انجام معاملاتي توابع تعریف شده توسط پارادایم تبادل. چه می دهد بازاریابی الکترونیکی منحصر به فرد آن است که یک سری از توابع خاص رابطه ای توابع است که می تواند در سنتز این 2P + 2C+ 3S فرمول: شخصی مشتری, خدمات, جامعه, سایت, امنیت, فروش و ارتقاء.

این توابع 7 e-Marketing اقامت در پایه هر استراتژی بازاریابی الکترونیکی و آنها را تعدیل شخصیت بر خلاف کلاسیک بازاریابی است که شامل توابع تنها موقعیتی. تعدیل عملکرد بازاریابی الکترونیکی باید کیفیت متوسط عمل بر تمام توابع موقعیتی مخلوط (کلاسیک 4 P) و بر هر یک از دیگر.

1. شخصی

مفهوم اساسی شخصی به عنوان بخشی از e-Marketing mix نهفته است که نیاز به شناخت, شناسایی خاص مشتری به منظور ایجاد روابط (برقراری روابط است که هدف اساسی بازاریابی). بسیار مهم است که قادر به شناسایی مشتریان در سطح فردی و جمع آوری تمام اطلاعات ممکن است در مورد آنها با هدف شناخت بازار و قادر به توسعه سفارشی شخصی محصولات و خدمات.

برای مثال یک کوکی استراتژیک قرار داده شده در وب سایت بازدید کننده کامپیوتر می توانید اجازه دهید ما می دانیم که اطلاعات حیاتی در مورد سرعت دسترسی در دسترس: در نتیجه اگر ما می دانیم که بازدید کننده با استفاده از یک اتصال کند و آهسته (به عنوان مثال. dial-up) ما را در ارائه یک کم حجم و تنوع از وب سایت ما با کاهش گرافیک محتوا و بدون چند رسانه ای و یا برنامه های کاربردی فلش. این را به سهولت ما تجربه مشتری در وب سایت ما و او را مانع از خروج این وب سایت به این دلیل است که آن را طول می کشد بیش از حد طولانی برای بارگذاری صفحات آن.

شخصی را می توان به هر یک از اجزای آمیخته بازاریابی; آن است که یک تعدیل تابع.

2. حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی است که یک عنصر از ترکیب بسیار متصل به یکی از قبلی – شخصی. زمانی که ما جمع آوری و ذخیره اطلاعات در مورد مشتریان و مشتریان بالقوه (هنگامی که ما انجام بخش شخصی e-Marketing mix) یک مسئله بسیار مهم مطرح می شود: که از راه این اطلاعات استفاده خواهد شد و با آنها. یک وظیفه اصلی برای انجام به هنگام اجرای استراتژی بازاریابی الکترونیکی است که از ایجاد و توسعه یک سیاست بر روش های دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده.

این یک وظیفه است و باید برای هر آگاهانه بازاریاب در نظر گرفتن تمام جنبه های حریم خصوصی زمانی که داده ها جمع آوری و ذخیره داده ها در مورد افراد است.

حفظ حریم خصوصی است که حتی بیشتر مهم است که ایجاد e-Marketing mix از آنجا که بسیاری از مقررات و جنبه های قانونی در نظر گرفته شود با توجه به جمع آوری و استفاده از اطلاعات است.

3. خدمات مشتری

خدمات مشتری یکی از موارد لازم و مورد نیاز فعالیت های میان توابع پشتیبانی مورد نیاز در مواقع معاملاتي است.

ما را ظهور فرآیندهای خدمات مشتریان به گنجاندن پارامتر “زمان” در معاملات. در هنگام تعویض از یک موقعیتی دیدگاه به یک رابطه یک و بازاریابی الکترونیکی است که عمدتا بر اساس یک رابطه منظر بازاریاب دیدم خود را به نوعی مجبور به توجه به حمایت و کمک در غیر زمانی سطح به طور دائم در طول زمان.

به این دلایل ما باید با در نظر گرفتن تابع خدمات به مشتری (در تعریف کمال و بزرگترین) به عنوان یک ضروری در داخل e-Marketing mix.

به عنوان ما به راحتی می توانید کشف کردن خدمات (یا کمک اگر شما می خواهید) انجام می شود بر هر عنصر از کلاسیک 4 P رو تعدیل شخصیت.

4. جامعه

ما می توانیم همه توافق دارند که بازاریابی الکترونیکی است مشروط به وجود این شبکه قابل توجه است که در اینترنت است. صرفا وجود یک شبکه نشان میدهد که افراد و همچنین گروه نهایت ارتباط برقرار خواهد شد. یک گروه از اشخاص که ارتباط برقرار کردن برای یک هدف مشترک است آنچه ما تماس بگیرید “جامعه” و ما به زودی ببینید که چرا آن اهمیت مطلق به شرکت به عنوان بخشی از یک جامعه است.

این قانون متکالف (به نام بعد از رابرت متکالف) آمده است که ارزش یک شبکه داده شده است توسط تعدادی از قطعات آن بیشتر دقیقا ارزش یک شبکه برابر با مربع تعداد قطعات. ما می توانیم اعمال این قانون ساده به جوامع آنجایی که آنها یک شبکه: ما خواهد شد و سپس نتیجه گیری کرد که ارزش یک جامعه افزایش می یابد با تعدادی از اعضای آن است. این قدرت از جوامع این است که چرا ما باید به بخشی از آن.

مشتریان / مشتریان کسب و کار می تواند به عنوان بخشی از یک جامعه که در آن تعامل آنها (مستقل یا تحت تاثیر بازاریاب) – بنابراین در حال توسعه یک جامعه است و یک وظیفه انجام شود توسط هر کسب و کار, حتی اگر آن است که همیشه به عنوان دیده می شود ضروری است.

تعاملات میان اعضای یک جامعه می توانید آدرس هر یک از توابع دیگر از بازاریابی الکترونیکی, پس از آن می توان در کنار دیگر تعدیل توابع.

5. سایت

ما را دیده اند و توافق کرده اند که فعل و انفعالات بازاریابی الکترونیکی را بر روی رسانه های دیجیتال – اینترنت است. اما چنین تعاملات و روابط نیز نیاز به یک مکان مناسب در دسترس خواهد بود در هر لحظه و از هر مکان – محل دیجیتال برای دیجیتال فعل و انفعالات.

اين محل است آنچه ما تماس بگیرید “سایت”, است که در گسترده ترین نام برای آن است. آن است که در حال حاضر این زمان به ذکر است که “سایت” صرفا یک فرم از یک “سایت” و نباید اشتباه گرفته شود و یا دیده می شود به عنوان مترادف است. “سایت” می توانید فرم های دیگر بیش از حد مانند یک خلبان پالم یا هر دستگاه دیگر دستی برای مثال.

این مکان خاص قابل دسترس از طریق مرتب کردن بر اساس تمام فن آوری های دیجیتال است تعدیل تمام توابع دیگر از e-Marketing – پس از آن یک تعدیل تابع.

6. امنیت

“امنیت” تابع به عنوان عملکرد ضروری بازاریابی الکترونیکی پس از شروع معاملات انجام شده از طریق اینترنت کانال های.

آنچه که ما نیاز به نگه داشتن در ذهن به عنوان بازاریابان زیر دو در مسائل مربوط به امنیت:

– امنیت در معاملات انجام شده در وب سایت ما که در آن ما باید به تمام اقدامات احتیاطی ممکن است که اشخاص ثالث نمی قادر خواهد بود برای دسترسی به هر بخشی از یک معامله در حال توسعه;

– امنیت داده های جمع آوری شده و ذخیره شده در مورد مشتریان و بازدید کنندگان.

صادق و فروشنده را مجبور به در نظر گرفتن این امکان باعث می شود بیشتر مشکل است و به همکاری با این شرکت در این بخش به منظور قادر به تدوین و فرموله کردن (و درست و صادقانه!) پیام نسبت به مشتریان خود اطلاعات شخصی محافظت از غیر مجاز ،

7. ارتقاء فروش

حداقل اما آخرین نیست ما باید به در نظر گرفتن فروش تبلیغات هنگامی که ما ساخت یک استراتژی بازاریابی الکترونیکی. فروش تبلیغات به طور گسترده ای مورد استفاده در بازاریابی سنتی به عنوان همه ما می دانیم این و آن بسیار عالی است استراتژی کارآمد برای رسیدن به فروش فوری اهداف در نظر حجم.

این تابع تعداد فروشنده را توانایی به فکر می کنم خلاقانه: یک مقدار زیادی از کار و الهام بخش در جهت مورد نیاز است برای پیدا کردن فرصت های جدید و روش های جدید برای توسعه یک برنامه کارآمد توسعه.

از سوی دیگر فروشنده نیاز به طور مداوم به نگه دارید تا با آخرین فن آوری های اینترنت و برنامه های کاربردی به طوری که او می تواند به طور کامل بهره برداری کند.

به این نتیجه ما را دیده اند که بازاریابی الکترونیکی نشان میدهد ابعاد جدید در نظر گرفته شود گذشته از آن به ارث برده از بازاریابی سنتی. این ابعاد حول مفهوم رابطه توابع و آنها هستند که باید گنجانده شود و در هر استراتژی بازاریابی الکترونیکی به منظور آن را کارآمد و ارائه نتایج.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *