استراتژیک پنجره در بازار پویا

[ad_1]

آنچه استراتژیک پنجره ؟

اصطلاح استراتژیک پنجره محدود دوره که در طی آن “جا” بین نیازهای اصلی بازار و صلاحیتهای خاص از یک شرکت رقیب در این بازار در حد مطلوب. در این مقاله ما با استفاده از VXL ابزار مورد به شرح این مفهوم است.

چه VXL کسب و کار?

VXL ابزار است که شرکت را قادر می سازد در سراسر جهان ساخت انعطاف پذیر و امن و قابل کنترل و صرفه جویی در هزینه های زیرساخت های آن. محدوده آن از مشتری نازک دستگاه کمک می کند تا شرکت های ضرب و شتم چرخه دسکتاپ منسوخ رایگان منابع داخلی از غیر مولد توابع و صرفه جویی میلیون ها دلار که صرف شده است در امنیت سیستم های. این تین کلاینت توسط سرور-محور محاسبات مدل که در آن نرم افزار به نرم افزار داده و قدرت CPU ساکن در شبکه یک سرور به جای اینکه بر روی کامپیوتر سرویس گیرنده.VXL ابزار برنده “بالاترین آن-سخت افزار جایزه صادر کننده در غیر SSI دسته بندی” برای سال 2006-2007.

VXL معضل

VXL ابزار پیشرو تولید کننده تین کلاینت دستگاه ها و دستورات 11 درصد سهم در بازار جهانی است. عمده آن تکه از فروش از صادرات به آمریکا و اتحادیه اروپا. این شرکت در تلاش است برای کشف بازار های جدید در هند برای دستگاه های تین کلاینت. رقبای مانند Wyse و HP ارائه طیف متنوعی از محصول نه تنها در غرب بلکه در هند. بنابراین زمان آن است که شرکت شروع به فکر کردن در مورد بازار هند.

چگونه به بازار TC در هند ؟

محصولات شرکت مانند TC23xx و TC73xx قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این (thin client) TC می تواند در از بین بردن انواع درد در سرور های مبتنی بر محاسبات. آن است که بسیار مفید در مورد SME (در مقیاس کوچک و متوسط شرکت) که در آن محاسبات مورد نیاز بسیار خاص است. در مورد بخش های مانند مهمان نوازی ما نیاز به کاوش های مختلف ارزش باز کردن ویژگی های به طوری که آنها می توانند هزینه حق بیمه. چالش های عمده ای هستند زیر است:

1. چگونه به ارائه حداکثر ابزار بدون ساخت محصول بیش از حد پیچیده ؟

2. چگونه برای متقاعد کردن مشتریان موجود برای تغییر از مشتریان به تین کلاینت ها ؟

3. چگونه به بازار TC در هند ؟

در واقع جواب سوال سوم ما را در یک چارچوب برای پیدا کردن پاسخ به دو سوال اول.

من خواهد شد در نظر VXL حداقل ریسک شرکت است. این بیشتر محصول محور از مشتری محور. محصولات خود را در سطح جهانی اما نفوذ در بازار است که قابل توجه است. فعلا VXL در بازار محصولات خود را از طریق تعامل مشتری و شخص ثالث توزیع کنندگان مانند پریا محدود است. این روش باعث کاهش هزینه های بازاریابی اما این روش دارای محدودیت های خود را دارد.

در سال 2005 بر اساس بمبئی-توزیع کننده پریا با مسئولیت محدود سرمایه گذاری 2 میلیون دلار (حدود 10 تومان کرور روپیه) در سهام در VXL ابزار است. این سرمایه گذاری بخشی از تجارت, سرمایه گذاری تنظیم است که به VXL 9 میلیون دلار (حدود 45 تومان کرور روپیه) با هدف بودجه رشد آن است.

VXL chalked از طرح توسعه و استراتژی رشد با توجه به افزایش سهم بازار خود را از نازک مشتری به 25 درصد تا سال 2007-2008. آن ساخته شده است inroad های مختلف عمودی مانند ERP, سلامت, مخابرات, آموزش و پرورش و بانکی با لیست مشتری از جمله SAP, بلژیک, بیمارستان شهر بیرمنگام انگلستان, نقطه, هند, انگلیسی, مخابرات IIM لکنو بمبی Roorkie, Haga بانک جاکارتا و HDFC هند و غیره. اما در حال حاضر سهم بازار خود را بسیار پایین تر از هدف است.

محصول آگاهی و مشتری درک

ما تقریبا می تواند تقسیم مشتریان به دو دسته:

* تکنو ادراک مشتریان با عضله مالی: این نوع از مشتریان در حال حاضر در مورد محصولات (TC) و ما نیاز به آنها را متقاعد کند که مشتری نازک است یک گزینه بهتر است بیش از کون مشتری. برای مثال Velankani گروه آینده هتل 5 ستاره در شهر الکترونیک, Bangalore. این Velankani را در آن هستند و زیرساخت های آنها آگاه در مورد تکنولوژی و اجرای آن است. به گفته آقای رضا شیوا کومار (مدیر سیستم اطلاعات Velankani) این نوع از مشتریان باید بهتر شود با نزدیک شدن زمانی که محصول در آن مرحله جنینی. هنگامی که آنها به دست آوردن چربی مشتریان (FC) برای پروژه خود آنها نخواهد بود علاقه مند در TC به دلیل تغییر بیش از هزینه. در اینجا ما نیاز به بازار TC به عنوان یک دستگاه است که نه تنها در کاهش هزینه کل مالکیت بلکه ارائه راه حل ساده برای همه آرامش مورد نیاز است.

* کمتر تکنو زرنگ و دانا با برد متوسط قابلیت های سرمایه گذاری: این نوع از مشتریان لازم نیست که خود را در آن بخش. آنها به طور کلی بازی امن و برای چربی مشتری فن آوری مورد استفاده توسط دیگر بازیکنان خود را در بخش. بیشتر بر آنها نظر خود را در محاسبات نیاز به حداقل و پیدا کردن آن نمی سرمایه گذاری بسیار جذاب است. در اینجا ما باید به آنها آموزش های مختلف در مورد استفاده از سرور های مبتنی بر محاسبات و استفاده از TC بیش از FC. این نوع شرکت باید از نزدیک برای ارائه راه حل جامع.

بازار تعریف

غالبا به عنوان بازارهای تحول اساسی تعریف بازار تغییرات در راه است که به طور فزاینده ای به رد صلاحیت برخی از رقبا در حالی که ارائه فرصت برای دیگران. روند بازاریابی “سیستم” از محصولات به عنوان قطعه منحصر به فرد از تجهیزات فراهم می کند نمونه های بسیاری از این پدیده است. ما خواهد شد بحث در مورد این نقطه با کمک Docutel مورد.

Docutel: این تولید کننده automatic teller machine (ATM) عرضه شده تقریبا تمام دستگاه خودپرداز در آمریکا تا اواخر سال 1974. در اوایل سال 1975 Docutel خود را در بر داشت از دست دادن سهم بازار خود را به کامپیوتر بزرگ شرکت های مانند Burroughs Honeywell و آی بی ام به عنوان این تولید کنندگان شروع به نگاه در بانک’ تعداد EFTS (صندوق الکترونیکی سیستم انتقال) نیاز دارد. آنها ارائه شده این بانک یک بسته از تجهیزات به نمایندگی از یک سیستم کامل از آن ATM تنها یک جزء. در ذات خود موفقیت را می توان به این واقعیت است که آنها تعریف بازار در راه است که به طور فزاینده ای به نظر می رسد به رد صلاحیت Docutel به عنوان یک تامین کننده بالقوه.

نتيجه گيری

بازار تعریف شده است نه تنها محدود به صنعت بانکداری; روند مشابه در حال انجام در علوم و ابزار دقیق (فولاد و سیمان و آلومینیوم صنایع) کنترل فرایند تجهیزات (زیمنس Vesuvius و اس ام اس تعریف بازار); ماشین ابزار صنعت دفتر کار و تجهیزات خانگی (VXL در حال حاضر یک بازیکن) و کنترل الکترونیکی دنده به عنوان برخی از نمونه های دیگر. در هر مورد تولید کنندگان پایگاه رویکرد خود را در بازاریابی فردی سخت افزار اقلام خود را از دیدن “استراتژیک پنجره” بسته به کامپیوتر و سیستم های تولید به حرکت در را به استفاده از فرصت های در حال ظهور. HP دارای سرمایه کافی TC بازار موجب برخی تهاجمی M&A. در هند شرکت هایی مانند HCL Technologies و Satyam در حال برنامه ریزی برای ورود در TC بازار به عنوان یک کل ارائه دهنده راه حل. Wipro همچنین بررسی فرصت ها در SME. ما می توانیم انتظار Wipro به سرمایه گذاری در این بخش در آینده نزدیک.

رشد رقابت SME را نیز تبدیل شدن به تکیه. بسیاری از شرکت های زیر را به ترتیب فلسفه ساخت. این همه نیاز به رایگان جریان مواد و اطلاعات و منابع مالی ضروری است. به عنوان شیوه های در حال تغییر هستند بسیاری از برنامه های جدید از شبکه های تکنولوژی تکامل یافته اند. در اینجا ما می توانید ببینید یک دامنه برای VXL که یک مشاوره دهنده و نه صرف تولید کننده محصول.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *