از WIIFM به WIIFU: ارتباط موثر به شما کاربران و ذینفعان

[ad_1]

از عموم معامله شرکت های بزرگ به بخش خصوصی برگزار می شود کسب و کارهای کوچک هزاران یا حتی میلیون ها دلار سالانه صرف بازاریابی است. اما بازاریابی است که تا کنون سخت ترین فعالیت های کسب و کار است که برای اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری (ROI). امروز چند-رسانه های جهان کسب و کار باید مجموعهای از ابزارهای بازاریابی به اهرم اما بسیاری از ما ممکن است احساس ما حتی نمی تواند سازگاری با آخرین اخبار بسیار کمتر ادغام جدیدترین تکنولوژی به زمان تلاش های بازاریابی و استراتژی.

بازاریابی, تعریف, به معنی ایجاد یک وضعیت مطلوب برای فروش. هدف نهایی شما این است برای تبدیل چشم انداز به کاربران نهایی و مشتریان و یا مشتریان. علاوه بر وفاداری مشتری فعالیت های لازم برای حفظ مشتریان خود را. برای سال کارشناسان بازاریابی استفاده کرده اند “آنچه در آن برای من” رویکرد به عنوان راه اصلی برای برقراری ارتباط پیام خود را از طریق چاپ و رسانه های دیجیتال (مانند بر روی خط تبلیغات, اجتماعی, رسانه های تصویری و غیره). اما آیا این رویکرد به طور مداوم ایجاد کشش اثر (به معنی کشیدن مشتری خود را به شما)? شما با توجه به اینکه آیا یا نه بازاریابی خود را شامل یک پیام مثبت اجتماعی?

پس چه تاثیر اجتماعی چیست ؟ با توجه به راشل زیر و سوزان Muchin همکاران در ROI سرمایه گذاری آن را به معنی “اجتماعی قصد; عمدی اثر در جامعه است که مترقی عواقب عدالت اجتماعی, دسترسی, سهام, فرصت, مسائل زیست محیطی; اما نه سیاسی.” مسائل زیست محیطی اشاره به کسانی که تلاش و تمرکز به طور عمده در بازاریابی محیط زیست از تجربه انسانی رفتار انسان و پایداری آن. برای مثال Groupon و گوگل در حال قرار دادن قدرت در دست کاربران نهایی خود را در نتیجه باعث ایجاد تاثیر اجتماعی. آن را یک ایده خوب به عنوان اولین گام در بازاریابی, برنامه ریزی, به فکر مثبت تاثیر اجتماعی محصولات یا خدمات خود را.

اکثریت کارآفرینان شروع کسب و کار خود را با ساختن پول بیشتر و تبدیل شدن به لحاظ مالی مستقل است. اما بسیاری از آنها نیز دارای شور و شوق زیادی برای انجام کارهای خوب برای جامعه ما است. (به نظر می رسد در جهان امروز مردم می خواهید به توجه بیشتر و آنها می خواهند محصولات یا خدمات خود را به توجه بیشتر است.) زمانی که پول و معنی در نهایت دیدار که در چهارراه مردم قرار داده است تقاضا بیشتر در تولید آن و انتظار بیشتری از آنها خرید. آن را نهایی برنده-برنده برای هر دو خریداران/کاربران و ارائه دهندگان که آیا آنها در حال داد و ستد عمومی شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی دولتی تامین کنندگان و یا کسب و کارهای کوچک.

به نظر شما افزایش سرعت ارتباطات خود را شامل “آنچه در آن برای ما؟” چقدر مثبت اجتماعی تاثیر را در بازار? زیر و Muchin در سرمایه گذاری ROI بالا کارشناسان که کمک به کارآفرینان خیر, سیاست گذاران, دانشگاه ها و نوآورانه non-profits, ارائه, اجتماعی, تاثیر استراتژی نام تجاری برای شرکت های آماده برای ایجاد یک مثبت اجتماعی. زیر و Muchin آغاز شده ROI سرمایه گذاری در سال 2007 و با تجربه رشد سریع در اجتماعی, تاثیر ارتباطات آرنا. در اینجا یک مثال از کار خود:

چه می تواند شما را از یاد سودآور و در حال رشد سریع است و در عین حال عمدا اجتماعی آگاه شرکت برای ایجاد چسبندگی یک نام تجاری است که در نهایت کمک می کند تا ارائه دهندگان و کاربران نهایی?

  • مدل کسب و کار تراز شروع می شود خود را با اشتیاق و هدف. این به معنی گرفتن یک ایده خوب به یک ایده عالی است و کمک می کند تا ایجاد ثروت برای صاحبان و همچنین جامعه است.
  • استفاده از هر دو حالت عمودی و افقی سوله به گسترش بازار. زیر و Muchin درخواست یک تو رفتگی در دیوار در غلظت های اجتماعی تاثیر ارتباطات است. آنها اعمال می شود که تو رفتگی در دیوار به صورت افقی در سراسر برای سود غیر سود و کسب و کارهای کوچک. علاوه بر این آنها به صورت عمودی اعمال این استراتژی در سراسر رفتن به بازار پیام و نام تجاری خدمات به صورت یکپارچه بازاریابی و ارتباطات.
  • این تغییر از هنجار. خروجی از محصولات یا خدمات خود را پخش بخشی از چگونگی رفتار انسان تاثیر می گذارد یک جنبش است. این تغییر رخ خواهد داد اگر شما پیام حق. به عنوان یک نتیجه وجود دارد موثر کشش خود را از پایان-کاربرانی که دنبال شما.

بدون در نظر گرفتن چه ابزار بازاریابی استفاده می کنید برای پخش پیام های خود را شما باید در نظر تاثیر اجتماعی در پیام یا محتوا. یا “چه در آن است برای ما؟” اما آن را فراتر از فقط ارتباطات – مالکیت معنوی خود را و یا “دانش” می تواند بسته بندی شده در یک راه است که منجر به ایجاد مثبت اجتماعی ردپای بیشتر گسترش رسیدن به تاثیر اجتماعی. که بازگشت خود را در سرمایه گذاری خود را در ارتباطات و بازاریابی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *