آینده بازاریابی دیجیتال: پنج گرایش به اهرم یک فرصت کسب و کار کوچک

[ad_1]

جیمسون General Store یک گنجینه تاریخی در کارولینای شمالی جامعه است. جیم جیمسون, صاحب, شده, بخشی از میراث خانوادگی بیش از 100 سال است. این شرکت تا به حال دیده می شود بد از جمله رکود بزرگ. اما کار سخت خود را و وفاداری مشتری متحمل شده بود به موفقیت این شرکت.

حتی زمانی که یک همسایه جامعه آن خارج شده است, بازار, فروشگاه, مشتریان خود را وفادار ماند. جیم باور نداشت با استفاده از تبلیغات آنلاین و رسانه های اجتماعی. او معتقد بود که این فعالیت ها تنها یک مد زودگذر. هنوز مشتریان خود را به تدریج آغاز شده و خرید آنلاین به دلیل جیمسون General Store محدود بود در آن ارائه محصول است.

در واقع بسیاری از کسب و کار است که جیمسون فروشگاه از دست داده بود به محلی رقبای اما فروشندگان آنلاین. جیم شد قاطعانه در مورد مقاومت در برابر وسوسه در مورد خرید آنلاین. در عین حال هنگامی که او را دیدم خود را 10 ساله و نوه خرید یک مشکل آیتم برای قرار دادن در منطقه حاضر در هزینه های قابل توجهی جیم تا به حال به اندیشیدن فعلی خود را در استراتژی بازاریابی با تغییر چشم انداز در کشور است.

امروز مشتریان می توانند خرید انواع آیتم های آنلاین با حداقل تلاش. با توجه به این سناریو شرکت های آجر و ملات در حال مبارزه برای زنده ماندن با شدید اینترنت رقابت است. با توجه به یک سال 2017 بررسی انجام شده توسط میدان و جیوه تجزیه و تحلیل به دنبال در 1,164 ایالات متحده کسب و کار صاحبان مشاهدات زیر ساخته شد:

  • 96 درصد از آمریکایی ها با دسترسی به اینترنت را ساخته اند یک خرید آنلاین در زندگی خود 80 درصد در ماه گذشته به تنهایی.

  • 51 درصد از آمریکایی ها ترجیح می دهند به فروشگاه آنلاین.

  • 67 ٪ نسل وای و 56 درصد از ژنرال Xers ترجیح می دهند به فروشگاه آنلاین به جای در فروشگاه.

  • Millennials و ژنرال Xers صرف نزدیک به 50 درصد را به عنوان زمان زیادی خرید آنلاین در هر هفته (شش ساعت) نسبت به همتایان بزرگتر خود (چهار ساعت).

  • 51 درصد از سالمندان خرید در بازار 66 درصد در خرده فروش سایت, 30% در فروشگاه وب و یا مستقل بوتیک و 44 درصد در رده-های خاص فروشگاه های آنلاین.

بازاریابی حرفه ای در درک اهمیت اینترنت و چگونه به طور موثر این اهرم قدرت است. با توجه به Socialmedia.com 90 درصد از بازاریابان استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را. متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای کوچک به رسمیت نمی شناسد و این واقعیت است. بسیاری از کسب و کار تا به حال تصمیم به دفن سر خود را در شن و ماسه در امیدوار است که این چیزی که اینترنت’ از بین خواهد رفت. آن را تا به حال!

در واقع تجارت الکترونیکی در حال رشد است و بیش از 23 درصد در سال; اما 46 درصد از آمریکایی کسب و کارهای کوچک ندارد یک وب سایت با توجه به میدان و جیوه تجزیه و تحلیل تحقیق. این مقاله با تمرکز بر چگونه کسب و کارهای کوچک می تواند اهرم بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به موفقیت بیشتر و افزایش فرصت های بازار.

بازاریابی دیجیتال باید یک ابزار است که هر جدی کسب و کار کوچک باید استفاده کنند. بازاریابی دیجیتال می رود با نام های بسیاری از قبیل تجارت الکترونیکی, بازاریابی, بازاریابی آنلاین و بازاریابی اینترنتی. بازاریابی دیجیتال را می توان به عنوان تعریف “بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از کانال های دیجیتال برای رسیدن به مصرف کنندگان است.” هدف اصلی این است که به ترویج مارک های استفاده از اینترنت است.

بازاریابی دیجیتال فراتر از بازاریابی اینترنتی شامل کانال های که نیاز به استفاده از اینترنت است. برخی دیجیتال کانال های بازاریابی شامل وب سایت های رسانه های اجتماعی, سیستم عامل, ایمیل, بازاریابی, بهینه سازی موتور جستجو (SEO), وبلاگ نویسی, پادکست ها و تبلیغات آنلاین به نام چند. فراتر از تکنولوژی لقب کسب و کار باید بدانید مشتریان خود و صلاحیتهای اصلی خود. بازاریابی دیجیتال است که یک گلوله نقره ای. بازاریابی دیجیتال یک ابزار برای زرنگ و دانا کسب و کار حرفه ای است.

کاترین خوان دانی Greiling و کاترین Buerkle نویسنده بازاریابی اینترنتی: آغاز تا پایاننشان می دهد که موثر بازاریابی دیجیتال نیاز به مقدار زیادی از برنامه ریزی دقیق. آنها با اضافه کردن “قلب گرفتن واقعی کشش از خود برنامه بازاریابی اینترنتی است که به کراوات بازاریابی و فروش اطلاعات هم با معیارهای. پیگیری آنچه شما انجام می دهند و پیگیری تاثیر و پیگیری فروش منجر.” نگاهی به چشم انداز فناوری و اینترنت و نوآوری کسب و کارهای کوچک باید به فکر می کنم استراتژیک مورد زیر پنج دیجیتال گرایش بازاریابی:

هوش مصنوعی – برخی از مردم توسعه استادانه درست شده عذاب روز حالات ماشین آلات برای کنترل جهان است. اما هوش مصنوعی (AI) در حال تبدیل شدن به یک راه زندگی در بازاریابی است. هوش مصنوعی می تواند تعریف شده به عنوان ” نظریه و توسعه سیستم های کامپیوتری قادر به انجام کارهایی است که به طور معمول نیاز به هوش انسان است.’ صدای فعال سازی فناوری مانند آمازون اکو آوردن AI به توجه عمومی است. تا سال 2020 مشتریان را مدیریت کند 85 درصد از خریدهای خود را بدون تعامل با یک فرد.

جستجو در اینترنت – خریداران آگاه تر از همیشه با دسترسی به اینترنت است. در واقع 81 درصد از خریداران آنلاین انجام تحقیقات قبل از ساخت خرید. بنابراین بررسی چگونگی استفاده از بهینه سازی موتور جستجو و گرفتن کسب و کار شما در بالا از جستجوهای بسیار ارزشمند گام.

ارتباطات تلفن همراه – اکثر آمریکایی ها شده اند عادت کرده اند به ارضاء فوری و دسترسی آسان به فن آوری است. موبایل و تبلت e-commerce برسد $293B سال 2018 است. گوشی های هوشمند و قرص بخشی از این موج از نوآوری است. تلفن همراه خواهد شد به حساب 72 درصد از ایالات متحده دیجیتال تبلیغ صرف توسط 2019. بازاریابان می دانیم که بازاریابی تلفن همراه بکر است ابزار کسب و کار.

رسانه های اجتماعی – سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook اجازه می دهد تا خریداران برای ارتباط با یکدیگر تقریبا. 65 ٪ از کسب و کار به کسب و کار شرکت را به دست آورد و مشتریان از طریق لینک آگهی. بازاریابان تحقق این ارزش است.

محتوای وب سایت – محتوای خوب را جذب مشتریان است. در واقع مشتریان بیشتر احتمال دارد به خرید از فروشندگان با خوب مربوط به فیلم ها/عکس ها بر روی وب سایت خود را. 52 درصد از متخصصان بازاریابی در سطح جهانی نام این فیلم به عنوان نوع محتوا با بهترین ROI.

در مواجهه با مستاجران از رقابت کسب و کارهای کوچک نیاز به استفاده از بازاریابی دیجیتال است. برخی از کسب و کارهای کوچک ممکن است مردد به کشف بازاریابی دیجیتال خود را به دلیل عدم اعتماد و درک درستی از اینترنت. Philip Kotler و کوین کلر نویسندگان مدیریت بازاریابیتوجه داشته باشید “شرکت های برتر راحت با استفاده از تکنولوژی به منظور بهبود راه آنها انجام کسب و کار با کسب و کار خود را-به-کسب و کار مشتریان است.”

این مقاله نشان داد که امروز کسب و کارهای کوچک می توانید با استفاده از بازاریابی دیجیتال به منظور افزایش فرصت های بازار. امیدوارم به دست آوردن این دانش کمک خواهد کرد که صاحبان کسب و کار به طوری که آنها نمی خواهد در ادامه به دفن سر خود را در شن و ماسه. اینترنت در اینجا به ماندن است. دعا می کنم که شما در حال گوش دادن به این پیام.

© 2017 توسط DD سبز

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *