آن است که یک تصمیم عاقلانه به سازش با کیفیت بیش از قیمت ؟

[ad_1]

تاکسی صنعت تبدیل شده است متنوع و جذاب محل برای شرکت های جدید و سرمایه گذاری به منظور تسهیل مشتریان. در حالی که شروع کسب و کار خود را یکی از مهم تصمیم گیری است که برای تعیین استراتژی قیمت گذاری است که آنها باید اتخاذ کنند. این استراتژی موثر برای شرکت و مشتریان به طوری که هر دو مشتق می تواند منافع و متقابلا کاری برای بهبود این صنعت است.

برای برخی از شرکت های تاکسی این تصمیم بسیار دشوار است به این دلیل که رقبای در حال حاضر با داشتن موقعیت قوی در صنعت و آنها را مجبور به پیدا کردن که چگونه آنها در حال شارژ خدمات خود را. به این ترتیب آنها را در موقعیت بهتری برای تنظیم قیمت خود را بدون افت کیفیت. حتی برخی از شرکت ها که کم هزینه اما ارائه با کیفیت پایین که ترک مشتریان با نارضایتی از این تصمیم اشتباه است. گاهی استراتژی قیمت گذاری نمی کند و به نوبه خود در راه شرکت های تاکسی می خواهید. در اینجا دلایل:

همیشه وجود دارد یک گزینه ارزان تر

در حالی که خرید و فروش در صنعت تاکسی مدیریت است به درک که هر آنچه آنها انجام خواهد شد رقبای خود را یک گزینه ارزان تر برای رفتن با. گاهی شرکت ها می خواهند به سازش بر کیفیت اما با توجه به این واقعیت که دیگران می توانند از خود ضعف شرکت ها را ندارد چنین خطر و بنابراین باید به مبارزه در حفظ موقعیت خود را. پس از رقبا را به خوبی تاسیس و خدمات با کیفیت بالا, آنها حتی می توانید استطاعت به تحمل از دست دادن در كوتاه مدت به استخراج منافع در دراز مدت است.

پس بهتر است آن را به قیمت جنگ و تمرکز بر ایجاد یک موقعیت جداگانه با حفظ کیفیت است که ارزش قیمت این شرکت به اتهام.

کیفیت همه چیز است

این واقعیت است که یک شرکت تاکسی نمی تواند خود را با ارزان ترین در میان همه اما آنها هنوز هم می توانید سعی کنید برای ارائه به مشتریان خود را با یک بار در طول عمر تجربه با تسهیل فرآیند رزرو از طریق تلفن همراه تاکسی های کاربردی. بهترین بخش این است که قیمت گذاری زیادی نیست در برابر کیفیت خدمات و در نتیجه مشتریان حاضر به پرداخت هر چه آنها را به اتهام. در کوتاه مدت آن می توان گفت که:

“تمرکز بر روی کیفیت از آنجا که مشتریان برای آن پرداخت”

مقدار است که هیچ جا

مشتریان بیشتر تمایل به سمت کیفیت نسبت به قیمت پایین خدمات به دلیل کیفیت وعده برای برآوردن نیازهای خود را در حالی که کم قیمت خدمات فقط تبدیل شدن به یک سر درد. برای یک شرکت تاکسی کیفیت خدمات به این معنی است که کارایی و سرعت و تکنولوژی از وسایل نقلیه است که اجازه می دهد تا رانندگان به نگه داشتن در تماس با مشتریان است. نه تنها که با موبایل تاکسی برنامه های کاربردی مسافران در موقعیت بهتری برای پیگیری رانندگان در حالی که رانندگان می توانند در پیدا کردن مناسب ترین مسیر برای حمل مسافر به مقصد است.

برای چنین خدمات مشتریان نمی خواهد ذهن پرداخت کمی بالاتر پول بیش از آنچه که رقبای خود را در حال شارژ. دلیل این است که آنها راضی هستند و با خدمات و بر این باورند که این شرکت ارائه می دهد کیفیت که توجیه قیمت.

در مجموع می توان نتیجه گرفت که قیمت و کیفیت به همان اندازه مهم است برای شرکت های تاکسی برای حفظ موقعیت خود در این صنعت و رقابت سختی برای دیگر ارائه دهندگان خدمات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *