آنچه که واقعا سئو و اهمیت SEO برای کسب و کار شما

[ad_1]

اینترنت مانند یک اقیانوس که در آن رودخانه ها از اطلاعات جمع آوری شده در هر روز است. جهان در حال حاضر به طور کامل به هم پیوسته به لطف اینترنت. و این را می دهد صاحبان کسب و کار به طور بالقوه میلیاردها دلار از مشتریان در سراسر جهان است. به عنوان کسب و کار بیشتر در حال استفاده از اینترنت شما نیاز به اقدامات لازم برای نگه داشتن کسب و کار خود را نگاه داشته و قابل مشاهده در میان رقبای قوی است. این است چگونه بهینه سازی موتور جستجو آژانس کمک می کند تا در! ما در حال حاضر مورد بحث است در جستجوگرها و اهمیت SEO برای کسب و کار شما.

چه جستجوگرها است ؟

قبل از اینکه ما به جزئیات در مورد اهمیت SEO برای کسب و کار خود و این مهم است که شما را در درک آنچه واقعا در جستجوگرها است. SEO – بهینه سازی موتور جستجو – روند افزایش کیفیت و همچنین کمیت بازدید کننده ترافیک به وب سایت خود را. این را می توان هر دو ارگانیک و از طریق تبلیغات پرداخت. از همه مهمتر دراز مدت SEO تمرکز برای هر کسب و کار باید دستیابی به یک مقدار مناسب و معقول از کیفیت خوب ترافیک ارگانیک.

همانطور که در بالا ذکر شد SEO است که به ویژه تکمیل چک لیست از چیزهایی که وب سایت خود را رتبه بندی بالا است. این یک روند مداوم در حال تحول شیوه های به وب سایت خود را با ارزش به بازدید کنندگان خود را. این کار باعث افزایش ترافیک خود را و به شما در جستجو رتبه بندی.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

و در حال حاضر برای سوال میلیون دلار. چرا SEO مهم است ؟

این بخش شامل 5 مهم ترین دلایل که چرا شما باید سرمایه گذاری در مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها برای کسب و کار شما.

1. دید

بالاترین اولویت برای مجموعه کسب و کار خود را جدا از رقابت است به دید بالا به هدف خود مشتری می باشد. درست مثل آن می گوید: در شوخی: شما عملا می توانید مخفی کردن یک بدن مرده در 3 صفحه از گوگل چرا که هیچ کس می گذرد به نگاه وجود دارد! بهینه سازی موتور جستجو یک وب سایت را تضمین می کند که شما قابل مشاهده هستند و قابل مشاهده زمانی که شما نیاز به.

به ماندن قابل مشاهده آنلاین شما نیاز به بهینه سازی وب سایت خود را از طریق دقت در انتخاب کلمات کلیدی. این تضمین می کند شما وجود دارد برای مشتریان بالقوه خود را برای پیدا کردن زمانی که آنها چیزی را جستجو مربوط است. بهترین روش این است که به عنوان خاص که ممکن است زمانی که شما انتخاب می کنید کلمات کلیدی خود را. این است بنابراین نه به از دست رفته و با جزر و مد.

2. اعتبار

اگر یک کسب و کار نشان نمی دهد تا در رتبه بندی مناسب و معقول مردم تمایل به سوال اعتبار کسب و کار شما. این امر بدون توجه به چه مدت شما شده اند در کسب و کار. مردم تمایل به ناخودآگاه یک یادداشت ذهنی خود را رتبه بندی. و هر زمان که آنها می آیند در سراسر خود را با نام تجاری آنها در نهایت داشتن اعتماد به نفس پایین.

از این رو بسیار مهم است که شما برای ساختن یک حضور آنلاین و اجرای خوب یک استراتژی SEO. این امر حتی به کسب و کار است که به خوبی تثبیت شده نیست. این عمل می تواند اهرمی برای استارتاپها و کسب و کارهای کوچک به رقابت با بزرگ و ایجاد علامت های تجاری.

به عنوان مثال: بسیاری از “indie” آرایشی مارک در حال حاضر مسلط زیبایی صنعت با بیش از مارک های بزرگ. زیادی انجام شده است از طریق اعتبار آنها را به دست آورد با محصولات خوب و خوب, جستجوگرها, رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی.

3. ترافیک

خود را موتور جستجو رتبه بندی تاثیر مستقیم بر روی میزان ترافیک شما برای وب سایت خود را. تنها درصد کمی از بازدید کنندگان به طور مستقیم جستجو نام تجاری خود را در موتورهای جستجو است.

بنابراین, خدمات بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی وب سایت خود را تحت یک مجموعه خوب از بلند دم کوتاه و کلمات کلیدی و مهم است. این تضمین می کند شما نوع درست از ترافیک به وب سایت شما خواهد شد که به نوبه خود منجر و در نهایت به تبدیل. ترافیک بیشتر شما برای وب سایت خود را بهتر رتبه شما در موتورهای جستجو. در نهایت آن را ایجاد یک اثر گلوله برفی به دریافت به طور مداوم ترافیک به وب سایت خود را.

4. توانایی تمرکز لیزر هدف خود را

تمام ابزار و روش های مورد استفاده در بهینه سازی موتور جستجو اجازه می دهد تا شما را به هدف قرار دادن مخاطبان خود را بسیار به طور خاص. به عنوان موتور جستجو می یابد, شما مجاز به استفاده از کلمات کلیدی دم بلند. کلمات کلیدی دم بلند بسیار خاص برای هر آنچه شما فروش است. در این راه, ترافیک که می آید به وب سایت شما است که عمدتا در دولت تصمیم گیری است. نه صرفا به دنبال در وب سایت خود را.

بهینه سازی موتور جستجو می رود دست در دست با بازاریابی بین المللی به درون. ورودی بازاریابی را تضمین می کند که شما ارائه ارزش به اندازه کافی برای همه مشتریان بالقوه در تمام مراحل از خرید یک محصول. این نه تنها به افزایش مشتریان خود نرخ خرید اما همچنین میزان نگهداری مشتری.

5. بالاتر بازگشت سرمایه گذاری (ROI)

برای بیشتر قسمت ها, سرمایه گذاری در بازاریابی آفلاین شبیه به تیراندازی در تاریکی. با وجود چقدر عمیق شما در این تحقیق شما تنها بسیار مبهم بازخورد. این بازخورد معمولا شما ROI بالا. این است به خصوص مربوط به راه اندازی و کسب و کارهای کوچک.

هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید و اگر شما را مدیریت برای ارائه ارزش خود را با وب سایت و محصول/خدمات شما فروش ROI است که معمولا بسیار بالا و قابل اندازه گیری است. جستجوگرها شما حق را به مشتری زمانی که آنها به طور فعال در جستجوی محصول/خدمات خود را که به شما می دهد شانس به آن را به یک مکالمه در یک دوره کوتاه از زمان.

بسیاری از صاحبان کسب و کار اشتباه از تلاش برای یکپارچه سازی SEO به استراتژی بازاریابی خود را بعد از آن به جای تمرکز بر روی آن از ابتدا. SEO نه شکر و تخم مرغ است که شما اضافه کردن به تزئین کیک است که وب سایت خود را, اما تخم مرغ است که شما پخت آن را در! جستجوگرها خوب است که در مورد به طور مداوم ارائه کیفیت و ارزش به بازدید کنندگان خود را در حالی که مطمئن شوید که شما را برای آنها آسان برای پیدا کردن!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *