آنچه که در بازاریابی رسانه های اجتماعی و چگونه می تواند خود را در خدمت سازمان's هدف?

[ad_1]

نام تجاری خود را بسیار آسیب پذیر دولت اگر شما با استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی بازاریابی و اگر شما فاقد درک چگونه به تناسب این در بودجه خود را. رقبای خود را در حال حاضر وجود دارد استفاده در همه جا حاضر SMO برای دریافت گاز بزرگ از کل سهم بازار. کارکنان خود را نیز وجود دارد تلاش برای کشف کردن که در آن دقیقا در این دنیا آنها ایستاده است.

سازمان را از تغییر “چیست و رسانه های اجتماعی است ؟” به “راهنمای ما در مورد چگونه به موفقیت استفاده از این روش های جدید برای گسترش صدای ما به دست آوردن خوب فرصت های کسب و کار در حال حاضر سالم مصرف کننده و فعالیت و ایجاد درک متقابل بین کارکنان و سازمان و توسعه خط پایین.”

شرکت های خصوصی مدارس, دولت, خدمات مالی, مهمان نوازی, تبلیغات, سازمان های غیر دولتی و بسیاری از صنایع دیگر آماده هستند تا در آغوش تحول استراتژی های بازاریابی. مدیر عامل شرکت's و تصمیم گیرندگان در گذشته پذیرش است که رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و نوآورانه سوخت موشک که مجهز به بهترین روش بازاریابی و ترویج امروز. هر بخش در یک سازمان است که با استفاده از استراتژی های رسانه های اجتماعی-اتاق هیئت مدیره, کسب و کار, ارتباطات, اطلاعات, فناوری, فروش, حامی, روابط, بازاریابی, منابع انسانی, مشتری,'s روابط زنجیره تامین, مدیریت تحقیق و توسعه – لیست در می رود و در.

اگر سازمان شما و یا نام تجاری است که در حال حاضر در LinkedIn, Facebook و توییتر و یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی وب سایت های تجاری در حال مرگ است به سرعت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو. این نوع از وب سایت شبکه های اجتماعی در حال رفتن به تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مهم است به مردم در تجزیه و تحلیل چه گرم است و چه چیزی نیست.

به خوبی برنامه ریزی شده رسانه های اجتماعی تاکتیک می تواند نشان می دهد راه های متعدد از پیش تعریف شده نمایش نتایج: نام تجاری آگاهی و شناخت انحراف از ترافیک به سمت وب سایت خود را آنلاین خوب و شهرت و این همه در نتیجه پتانسیل تبدیل. SMO است و به تدریج تبدیل شدن به یک جزء ضروری از سازمان's general طرح بازاریابی به عنوان خطوط بین بازاریابی آفلاین و آنلاین است مبهم است. برای مثال در هنگام ایجاد یک Facebook fan page وجود دارد بسیاری از چیزهایی که به مراقبت گرفته شود.

اجتماعی بهینه سازی بسیار زنده و تنفس یک آگاهی جهانی شایع مغز است. آن را به روز رسانی و گسترش اطلاعات در سرعت صدا. سال 2012 می گذرد شاهد خیلی بیشتر آنلاین فعالیت های انتخاباتی نه فقط با بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی, اما با استقبال بازاریابی دیجیتال به عنوان یک کل استراتژی است. مزیت رقابتی خواهد بود در دست آن دسته از سازمان هایی خواهد شد که درک چگونه به استفاده از این استراتژی به هوش کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *