آنچه که بهینه سازی موتورهای جستجو برای کسب و کار محلی ؟

[ad_1]

کسب و کار محلی جستجوگرها است: استراتژی بازاریابی اینترنتی استفاده از روش 4 مجزا اما مربوط به رشته ها به منظور به انجام رساندن هدف افزایش حجم جمعیتی و جغرافیایی “هدفمند” تو رفتگی در دیوار ترافیک به کسب و کارهای محلی صفحات وب سایت. این استراتژی این است که رانده شده توسط موتور جستجو آلی کسب و کار محلی مثال” و آلی (پرداخت نشده) نتایج جستجو.

جستجوگرها محلی نتایج جستجو اهداف برای هر دو کسب و کار محلی لیست و کلی لیست از طریق طبیعی و یا سازمان ملل متحد-پرداخت (آلی) روش. (اشتباه نشود با بازاریابی موتور جستجو (SEM) است که در نظر گرفته شده برای به انجام رساندن همان اهداف اما با استفاده از “تبلیغات پرداخت می شود” در مقابل “سازمان ملل متحد پرداخت می شود تبلیغات” روش ساخت ترافیک از موتورهای جستجو است.)

با استفاده از جستجوگرها به هدف قرار دادن بازار خود را (نيچه): به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی SEO در نظر چگونه کار موتورهای جستجو و همچنین چه و چگونه کاربران اینترنت برای جستجو افراد خود را مورد علاقه.

بهینه سازی صفحات وب سایت در درجه اول شامل ایجاد یا ویرایش یک وب سایت محتوای صفحه زبان نشانه گذاری و مرتبط با برنامه نویسی به هر دو افزایش ارتباط آن با کلمات کلیدی خاص که بازار هدف ممکن است برای جستجو و حذف موانع (بحرانی خطاهای برنامه نویسی) به وب سایت نمایه سازی فعالیت های موتورهای جستجو.

سایت و بهینه سازی سایت (مستقیم و غیر مستقیم کنترل)

وجود دارد 4 چیزهایی که صاحب سایت و یا برون سپاری کارشناس جستجوگرها می توانید کنترل که تاثیر مستقیم بر روی یک صفحه نتیجه موتور جستجو موقعیت (SERPs) برای یک صفحه داده شده را با کلمات کلیدی اولیه. سه تا از زیر رشته را می توان به طور مستقیم توسط صاحب سایت و یا بهینه ساز. آخرین تنها می تواند کنترل شود در قسمت توسط صاحب سایت.

کنترل مستقیم

موتور جستجو موثر دوستانه برنامه نویسی:

بیشتر ساده نویسی یک صفحه وب ساده تر از آن است که برای یک موتور جستجو عنکبوت به اسکن/عنکبوت و شاخص های یک صفحه وب به پایگاه داده موتورهای جستجو. معنایی مارک کردن همه محتوای مشتری فراهم می کند و آن را به عنوان معقول و قابل دسترس برای موتورهای جستجو ممکن است یکی از “بهترین شیوه” اصول من همیشه کارمند.

اندازه گیری ارتباط کلمه و توزیع:

صفحه عنوان H1, H2 & H3 سر خطوط نیاز به کلمه کلیدی مرتبط. بدن نه تنها محتوا باید به خوبی نوشته شده و جالب به خواننده و آموزنده اما رنگ و لعاب با کلمات کلیدی و عبارات مربوط به صفحات موضوع. محلی برای سایت های کسب و کار کلمات کلیدی نیاز به کد/برچسبشده برای Geo-Targeting به منطقه, دولت, شهرستان, شهر و کد پستی و مناطق که در آن کسب و کار قرار گرفته است.

معمولا مشتری عرضه خواهد شد کپی متن برای صفحات وب خود را. در صورتی که نیاز به راهنمایی در توسعه کیفیت کلید واژه ها مربوط به محتوای متن با یک تراکم مجاز برای صفحات وب خود من البته در دسترس برای مشاوره و همچنین قادر به در دسترس e-دوره های آموزشی بر این موضوع است که می تواند کمک به آنها را با خود نوشتن را کپی کنید. بدیهی است که اگر مشتری ترجیح من نوشتن متن محتوا برای سایت خود کپی نوشتن هزینه ها اعمال می شود.

پس از “محلی” وب سایت کسب و کار می تواند به دست آوردن قرار گرفتن در معرض اضافی از طریق موتورهای جستجو از طریق “کسب و کار محلی لیست” آن را نیز امری ضروری برای صاحبان کسب و کار محلی خود را به ثبت نام کسب و کار وب سایت با عمده موتور جستجو کسب و کار محلی لیست مانند نقشه های گوگل. این سیستم ارائه فرصت های زیادی برای نشان دادن بالاتر در لیست های محلی از رقابت خود را. این فرصت سزاوار تحقیقات جدی برای هر موتور جستجو برای استفاده از مشتریان محلی پیدا کردن سایت خود را به راحتی در لیست های محلی.

ساختمان پیوند:

ارتباط داخلی است چگونه سایت خود را لینک کلیک کنید اجازه می دهد تا برای ناوبری در مطالب خود را از یک صفحه به صفحه و در صفحات. لینک های درون یک وب سایت در واقع ایجاد یک سلسله مراتب است که موتورهای جستجو و بررسی. ساختار لینک های داخلی یک وب سایت برای ایجاد یک ساختار منطقی حس به عنکبوت موتور جستجو.

لینک های داخلی ساختار اشاره به تمام لینک ها در وب سایت خود را. عنکبوت نگاه که در آن صفحات با هم مرتبط هستند و که هستند نیست پیگیری محبوبیت لینک در هر صفحه. این لینک های داخلی الگوریتم به شرح زیر برخی از همان قوانین حاکم بر رتبه صفحه. سایت هایی که بدون پاک کردن سلسله مراتب به لینک ساختار به طور معمول نمی رتبه خوبی در SERPs. برخی استدلال می کنند که ارتباط داخلی می تواند به عنوان مهم و در برخی موارد مهم تر از ورودی ارجاع لینک از سایت های محبوب.

کنترل غیر مستقیم

ورودی ارجاع لینک کلیک کنید (گاهی اوقات به عنوان “لینک” و یا “لینک های ارجاع”):

لینک های ورودی از سایت های محبوب (همچنین به عنوان شناخته شده ارجاع لینک به یک وب سایت یا صفحه) را حمل ترین وزن با موتورهای جستجو را برای آینده قابل پیش بینی. لینک های ورودی هستند چیزی است که یک صاحب سایت می توانید کنترل مستقیم با استفاده از برخی از ورودی استراتژی ارتباط, اما برای اکثر آنها را محدود و کنترل بر لینک های ورودی. چرا ؟ یا نه صاحب سایت B از یک برنامه به طور بالقوه با اشاره سایت مایل به لینک/مراجعه به سایت از سایت صاحب یا نه تا به صاحب سایت B.

این لینک می تواند معامله (به نام ارتباط متقابل) و یا خریداری شده از وب سایت های دیگر که تخصص در لینک های به اشتراک گذاری (به نام مزارع). اما اینها معمولا از با کیفیت پایین (منفور وب سایت) که به تعداد نیست به شدت به سمت بهتر رتبه صفحه در SERPs. شرکت هایی مانند گوگل و یاهو بپرسید و بینگ آگاه هستند که این اتفاق می افتد و برای آن حساب برای جلوگیری از مردم از بازی های سیستم. سایت شما حتی می توانید لیست سیاه اگر شما تبدیل به ارتباط با این لینک از کار افتاده-فروشندگان. اگر شما می خواهید دیگران به لینک به شما و سپس شما باید آنها را با ارائه یک وب سایت مبتنی بر کیفیت محتوای آنها را می خواهید به لینک.

بین سایت و سایت بهینه سازی موتور جستجو برای بهتر آلی نتیجه جستجو لیست کردن سایت نیاز به زمان و تلاش بیشتر خواهد شد اما پرداخت سود سهام در راه موتور جستجو بهتر نتیجه موقعیت. هنوز نه مصرف نسبتا کمی زمان برای انجام مناسب در بهینه سازی سایت می تواند به طور جدی کاهش و حتی بیشتر موثر ورودی و یا یکی از راه های لینک ارجاع کسب مبارزات انتخاباتی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *