آنچه باید خود را در خبرنامه شامل?

بنابراین شما نگاه اصول را در نظر بگیرید قبل از اینکه شما تصمیم به انتشار خبرنامه و شما در حال رفتن به آن را انجام دهد! تبریک! خبرنامه نیست برای هر کسب و کار, اما پس از آن کار درست برای کسب و کار خود و شما بهتر کشف کردن آنچه در آن می شود.

تعیین آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن با خبرنامه خود را. آیا شما می خواهید به نگه داشتن مشتریان و اطلاع از اخبار از صنعت خود را? چگونه در مورد آنها به در آمده و خرید چیزی دلیل این که شما آنها را فرستاده ویژه عضویت در خبرنامه تخفیف کوپن ؟ چه در مورد محصولات و یا خدمات ویژه? شما باید به مشتریان که با استفاده از محصولات خود را خلاقانه در راه است که ممکن است جالب به دیگران ؟ وجود دارد جامعه خبری که ممکن است در قرعه کشی مشتریان خود را نزدیک تر به کسب و کار شما? آیا شما برخی از کارتون های خنده دار و یا جوک که ممکن است به سریع لبخند ؟

حداقل در خبرنامه شما همیشه باید شامل:

  • حداقل دو مقاله در مورد شرکت خود صنعت محصولات/خدمات خود را
  • کوپن و یا “عضویت در خبرنامه تنها” ویژه مقابله
  • “درباره من” بخش
  • اطلاعات تماس شامل تلفن و آدرس و ایمیل و وب سایت
  • نحوه لغو عضویت

حداقل دو مقاله باعث می شود آن را ارزشمند برای خوانندگان خود را – شما می خواهید آنها را به واقع ارزش از آنچه که شما آنها را ارسال. اگر همه آنها به فروش زمین آنها را به زودی انتخاب کردن و شما آنها را از دست بدهند. بدون توجه به آنچه شما انتخاب می کنید به نوشتن در مورد مطمئن شوید که آن را آموزنده و مفید به خواننده. در حداقل یکی از مقالات آنها را دعوت به تماس و یا برای دریافت پاسخ سوالات در مورد این موضوع. اجازه دهید آنها را می دانم که شما همیشه در دسترس برای بحث در مورد خود را در خبرنامه موضوعات بیشتر است.

کوپن خود را و یا قرارداد خاص واقعا باید چیزی است که آنها نمی توانند هر جای دیگر. اگر شما نشر “خبرنامه تنها” معامله مشتری خود را واقعا نباید همان معامله در وب سایت خود و یا در هر جای دیگر. خلاق باشید در مورد چه نوع از معامله شما در حال ارائه به طوری که خواننده خود است و خوشحالم که آنها بخشی از خبرنامه خود را در لیست پستی.

خود را “درباره من” بخش مشابه می تواند در هر زمان اگر شما ترجیح می دهند. اگر شما می توانید آن را به خوبی برای ادویه این فقط کمی برای هر نسخه. اضافه کردن یک یا دو جمله در مورد چیزهای جدید در جریان است. این می تواند یک شخصی کوچک توجه داشته باشید اگر شما در حال به اشتراک گذاری راحت کمی در مورد خودتان. مراقب باشید که دریافت بیش از حد شخصی به عنوان این می تواند به نوبه خود برخی از مردم و همچنین باز شما را به برخی از خطر است. فقط خودتان باشید و اجازه دهید مردم شما را از طریق آنچه شما بنویسید.

اطلاعات تماس خود را خواهد بود برای هر نسخه فقط مطمئن شوید که برای همیشه شامل آن است. شما می خواهید مردم را به می دانم که دقیقا چگونه برای تماس با شما اگر آنها می خواهم به خرید چیزی سوالی دارید و یا می خواهید به انتقادات و پیشنهادات شما در مورد خبرنامه خود را. شما همچنین باید به مردم در جهت روشن در مورد آنچه به انجام اگر آنها می خواهند برای جلوگیری از دریافت پستی خود را.

نگه داشتن در ذهن است که هدف از ارتباط این است که به ارزش به خوانندگان خود و در ادامه به ایجاد یک رابطه. اگر آنها برای به دست آوردن ارزش آنها اقامت مشترک است. اگر آنها همچنان برای عضویت شما باید فرصت های بیشتری برای رشد آنها را به مشتریان وفادار. این چیزی است که شما می خواهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *