آنلاین تبلیغات تصویری و مصرف کننده پاسخ

[ad_1]

آنلاین تبلیغات تصویری در نظر گرفته شده بسیار عالی برای نام تجاری است. اما DoubleClick یافته ها نشان می دهد که به صورت آنلاین و تصویری تبلیغات انجام بسیار خوبی حتی در پاسخ مستقیم معیارهای مانند کلیک کنید از طریق نرخ. در حالی که تصویر آگهی را کلیک کنید از طریق نرخ 0.1%. آنلاین تبلیغات تصویری در مقایسه را کلیک کنید از طریق نرخ به عنوان بالا به عنوان 0.74%. هزینه های آنها را تنها 0.6 درصد از خود تلویزیون هستند. ویدیو آنلاین تبلیغات هزینه باید خروش اگر publishing شبکه می توانید پیدا کردن یک راه از هدف قرار دادن ویدئوها محتوا. ما تبلیغ انتظار می رود به صرف $775 میلیون در آنلاین تبلیغات تصویری در این سال است.

ویدیو آنلاین مصرف شده است افزایش با 62 درصد کاربران اینترنت مشاهده جریان محتوای ویدئو یک بار در هفته. بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به تماشای جریان محتوای ویدئویی در صفحه اصلی. محتوای بیشتر تماشای آنلاین شامل اخبار کلیپ (62%), تریلر فیلم (38%) و موسیقی فیلم (34%). کاربران در گروه سنی 18-34 هستند احتمال بیشتری برای تماشای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و محتوای تولید شده توسط کاربر آنلاین. این کاربران نیز بیشتر احتمال دارد به تولید محتوای ویدئویی. در مقایسه با کاربران بیش از 35 سال در حال جریان بیشتر اخبار کلیپ ورزشی, کلیپ ها و محتوای تولید شده توسط کاربر. 69 درصد از کاربران اینترنت برای جریان های ویدئویی آنلاین محتوای بالای 35 سال سن.

مصرف کنندگان 8 درصد بیشتر احتمال دارد برای مشاهده به اتمام تبلیغات تصویری که 15 ثانیه طول در مقایسه با کسانی که 30 ثانیه طولانی است. اما 30 ثانیه قبل از رول آگهی ویدئویی فرمت کمی بهتر 5 – و 15 – دوم آگهی فرمت در نظر CTR.

مصرف کنندگان بیشتر پذیرای تبلیغات ظاهر می شود در اطلاعاتی فیلم نسبت به فیلم سرگرمی. به عنوان مصرف کنندگان در حال حاضر برای جستجوی مطالب مرتبط به یک محصول و یا خدمات آنها خواهد بود بیشتر پذیرای تبلیغات مربوط. محتوای غنی از ویدئوها وب سایت کلیک کنید از طریق نرخ 0.72% در مقایسه با حق بیمه وب سایت های که کلیک کنید از طریق نرخ 0.35%. مصرف کنندگان می گویند آنها بیشتر احتمال دارد به از طریق مشاهده تبلیغات (بازدید آگهی و سایت ها بدون کلیک کردن بر روی تبلیغات) از طریق کلیک.

منابع:

  1. DoubleClick تاچ پونت IV “چگونه رسانه های دیجیتال مناسب به مصرف کننده در تصمیم گیری خرید” (کاغذ سفید)
  2. دو سالانه فیلم آنلاین مطالعه: در نیمه اول سال 2007 در مقابل در نیمه دوم سال 2006 “این که چه زمانی و چه آثار ویدئویی آنلاین مصرف و تبلیغات”, (Advertising.com)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *